Hejsa alle

Er ny på quilteforum.dk

Ville bare for en god ordens skyld lige præsentere mig selv...

Er pt. 30 år og har patchworket i ca 5 år og er totalt afhængig... har altid både et håndarbejde-projekt liggende og et til maskine (hvis et kan gøre det.. tror jeg skal forbi UFO afdelingen på et tidspunkt!!)
Elsker at patchwork på maskinen og så quilte det meget grundigt bagefter...

I en travlt hverdag er det nogen gang svært at få tid til det kreative, men jeg bruger det som afstressende middel... Og nyder det.... Kan slet ikke undvære det over tid... Skal nok lægge nogle billeder op af mine "værker" i "færdige værker-tråden...

Jeg er den type der "bare prøver" at lave tingene ud fra nettet, bøger og andres gode vejledninger...

Har lige købt mønster ind til at forsøge noget nyt: Rosemaling Wholeclot quilt af Sue Schmeiden
https://www.canadianlongarmsupplies.com/index.php?crn=270&rn=2071&action=show_detailEr meget spændt på hvordan det går - specielt i en almindelig maskine (og ikke en long arm - håber det kan være der..)

Ses!!

16. juli - nu skulle det være muligt at sætte billeder op - og derfor vil jeg da lige vise lidt af det jeg har lavet indtil nu:
Det er et bøgelundstæppe, kun lavet af rester - på bestilling og et bordsæt, med 4 dækkeservietter og en løber - Maskinsyet og håndquiltet...