Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
08. September 2010, kl.15:44
Hjem Hjælp Søg Kalender Log på Registrér
Nyheder: Nyt forum for hundeelskere!
Teamet bag Quilteforum.dk har udviklet et nyt forum for alle Danmarks hundeelskere - vovser.dk!
Opret en gratis konto i dag og vær en del af vores nye forum:
Klik her og opret en gratis konto

+  Quilteforum.dk
|-+  Foreninger
| |-+  Nyt fra foreninger
| | |-+  Vejlby-Risskov quilterne
« forrige næste »
Sider: [1] Udskriv
Forfatter Emne: Vejlby-Risskov quilterne  (Læst 682 gange)
Chicas mor
Newbie Quilter
*
Beskeder: 10

Vis profil E-mail
« Dato: 22. November 2009, kl.10:08 »

Hej på Quilteforum

jeg vil lige fortælle om vores lille forening, der er repræsenteret ved ca 12 quiltere, der mødes 1 x om måneden, i et lokale stillet til rådighed af Aarhus Kommune, det er en tilbygning Annex i forbindelse med Risskov bibliotek.
Vi mødes første tirsdag i måneden kl 19 til ca kl 22, vi syr, underviser / hjælper hinanden, snakker og ofte i munden på hinanden, drikker kaffe og deles om de "godter" der er medbragt.
Eén gang om året er vi fælles om at spise sammen gerne til sommerafslutningen, og til juleafslutningen har vi hver en pakke med, der bliver uddelt efter lodtrækning.
Vi trænger til lidt friskt indhold i vores aftener i form af flere quiltere, der har lyst og tid til at hygge sig sammen med os

Mvh Chicas mor Annie Lykke

send en mail ved interesse for sagen
Logget
Chicas mor
Newbie Quilter
*
Beskeder: 10

Vis profil E-mail
« Svar #1 Dato: 02. December 2009, kl.16:12 »

Som svar på min opfordring, har jeg haft den dejlige oplevelse, at møde en quilter, der mødte op ved vores sy-aften i aftes, vi holdt juleafslutning, så aftenen var lidt utradionel, men vi håber alle, at Kirsten møder op næste gang, hvor vi kan fejre 10 års jubilæum

kh Annie
Logget
Sider: [1] Udskriv 
« forrige næste »
Gå til:  

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Linkpartner: Billige symaskiner